Post by froslohookfoaschar on Feb 9, 2022 16:13:00 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hero Factory - Idle tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointiavaimet ▞▞▞
▞▞▞ Hero Factory - Idle tycoon 2022 version ▞▞▞
Hero Factory - Idle tycoon Simulator nzay
Hauskaa noin 3 minuuttia. Täynnä mainoksia. Sotkuinen näyttö. Liian paljon tapahtuu kerralla. Älä tuhlaa aikaasi.
Viimeisin päivitys kaatui pelin ja nollasi edistymiseni, minulla oli paljon tunteja ja pelasin tätä peliä jonkin aikaa, joten ostin mainoksen väliin ja pari kausikorttia, kehittäjät/tuki ei vastannut mihinkään korjaukseen tai minkäänlaiseen oston palautukseen. joten luovutan ja jatkan eteenpäin.
Super hauska peli. Tämä peli ei ole vain hauska, mutta sen voittaminen ei ole täysin maksullista. Myöskään mainokset eivät pommittele muutaman sekunnin välein. Ainoa ehdotukseni on muokattu käyttöliittymä, joka mahdollistaa helpon pääsyn taitojen ja aikavääristymien välillä.
Tämä peli on rikki... palvelinaika ei synkronoidu reaaliajan kanssa.
Uusi lempipeli/uusi suosikkipeli
Hyvä peli👍👍👍
Erittäin hyvä peli ja todella hauskaa ajan viettä
Hero Factory - Idle tycoon Simulator nzay
Peli on päivitetty ja korjattu. Rikkinäinen kellojärjestelmä toimii normaalisti. Peli on hauskaa. Siinä on PVP-tila, pomo-tila tilastojen parantamiseksi ja Raid-tila, jossa palkintoja parantaa taistelijoitasi. Se on käyttämätön päivityspeli. Suosittelen kultasi päivittämistä ja tehdastason päivittämistä. Se tekee eron KAIKKIIN toimintoihin.
Sammuta puhelimeni 5 minuutin sisällä lataamisesta, eikä se käynnisty takaisin. Luulin puhelimeni menneen lopullisesti rikki. Älä lataa
Erittäin hauska peli, mutta uskomattoman vaikea saada varusteita. Ja lakkaa lopulta antamasta palkintoja. Myös pelit loppuvat hetken kuluttua. Seikkailukartta menee vain 700??! Miksi.
Hidas päivityspeli ja palkintotehtävä jumissa lv 700:ssa!! Päivitä lisää pls tuhlaa rahani, jos näin on!!
Ajattelin, että päädyn nauttimaan tästä pelistä. Mutta alle kolmessa viikossa olen jo saavuttanut pelin ylärajan. Olen täynnä useita päivityksiä, ylitin seikkailukartan ja avasin kalleimman sankarin toisena pelipäivänä. Ei todellakaan ole rahasi arvoista – liian vähän sisältöä.
Antaisin tälle pelille 5 tähteä kahta asiaa lukuun ottamatta. Mainoksia on liikaa. Aina kun käännyt ympäri, siellä on mainos. Saat palkkioita, mutta ne eivät vastaa määrää. Toiseksi, minulla on ollut yksi paikka pulasta lumoamisessa päivityksen jälkeen. Minulla on helmi, jota en voi enää saada, eikä se myöskään käynnisty automaattisesti. Muu kuin. Nämä kaksi asiaa, se on hieno pieni ajan tappaja, joka ei vaadi ajattelua.
Tämä peli on niin paska. En voi edes ostaa tehdasta ilman, että se kaatuu rehellisesti, ota tämä peli alas tai korjaa se helvetti, et myöskään voi edes ohittaa alkua, jos olet onnekas ja se ei kaadu, mutta peli ei ole pilalla tästä pelistä, vaikka peli on huono. arvosanat ovat parempia kuin tämä paska
Tämän pelin mobiilipelien pitäisi olla.Uskomattoman hauskoja ja koukuttavia, mainokset palkitsevat kaksinkertaisesti, eikä niitä työnnetä kurkusta alas, mikrotapahtumia ei myöskään työnnetä kasvoillesi jatkuvasti, vaan hellästi kerran tai kahdesti ja jätetään kauppaan tai nurkkaan. Käyttöliittymää ei kata mikrotapahtumaloukut tai mainosten katseluloukut. Kiitos paljon, että sait asian OIKEASTI!
Aluksi ei huono peli. Luulin, että siellä oli muutamia mainoksia, mutta odotin sitä. 6 päivän pelaamisen jälkeen olen valmis. Vaiheesta 200:sta 250:een pääseminen kestää kaksi kertaa kauemmin kuin aloitus ja 200:n saavuttaminen. Mainoksia TARVITAAN erittäin nopeasti peliin. Kuuden pelipäivän aikana olen "katsonut" 133 mainosta. Mistä tiedän? PELI PALKITSEE SINUT MAINOSTEN KATSOSTA. Se seuraa ja voit tarkistaa sen milloin tahansa. Minusta tuntui, että vietin enemmän aikaa mainosten "katsomiseen" kuin pelaamiseen.
Oli hauskaa, kunnes jostain syystä sankariliigan pelaajilla olisi huonommat varusteet kuin minulla, mutta heillä olisi 12x parempi terveys. Siinä ei ole mitään järkeä. Ei voi tietää, pettääkö ihmiset vai mitä. Kehittäjät eivät selvästikään välitä tarpeeksi. Edit: päätin kokeilla sitä muutaman kerran ja sitten tajusin, että peli on utareroskaa ja kehittäjät haluavat vain sinun rahojasi. 0 tähteä, jos voisin antaa
Loistava peli, mutta dollarien ja helmien välinen suhde huononee joka tasolla, mikä on haitallista pelaajille, jotka haluavat tukea kehittäjää. Uudet päivitykset korjasivat mitalivoiton, mutta teen silti 0 vahinkoa raidpomoille.
Minulla on ollut todella hauskaa tämän pelin kanssa. Kaikki löytämäni lisäykset olivat valinnaisia, ja vaikka lisäysten poistamisen hinta oli hieman korkeampi kuin muissa peleissä, se on täysin sen arvoista, koska toisin kuin muut pelit, voit silti saada lisäpalkkiot lisäysten poistamisen jälkeen (kun painat painiketta, se antaa heti saat palkinnon lataamatta lisäystä) ja rehellisesti sanottuna se asettaa tämän pelin silmissäni paljon monien muiden yläpuolelle. Ainoa asia, jonka todella huomasin parantuneen, on edistymisen spd:n kasvu.
Parhaimmillaan keskinkertainen. Arena on vitsi. Kuten useimmat pelit, maksa edistyäksesi ja dominoi niitä vastaan, jotka eivät pääse eteenpäin. Hyvä pelata noin viikosta, sitten tylsää.
Hero Factory - Idle tycoon سیمولیشن hpy
Ei huono sovellus. Rakastan tämän pelin ideaa, mutta pelisilmukka on melko lyhyt. Osta tehdas. Päivitä tehdas. Osta lisää tehdas. Katso mainoksia. Yhdistä laitteiden päivityskivet. Katso mainoksia. Kun olet päässyt pisteeseen, jossa sankarisi lakkaavat kehittymästä, arvosta tehtaasi lähettämällä kaikki lomalle ja aloita uudelleen lisäämällä mainoksia. Mainokset itsessään ovat ei-invasiivisia. Voit halutessasi välttää mainoksia koko päivän, mutta palkinnot ovat riittävän merkittäviä katsottavaksi.
Cooking Marina - cooking games アドベンチャー pny
Se on yksinkertaista ja meta-pelit pitävät sinut kiireisenä. Tehostusjärjestelmä on kuin yhdistämispeli ja tuntuu, että edistyisit todellisuudessa ylösnousemuksen (loma pelislangissa) kautta. Hyvä tyhjäkäyntipeli, kannattaa ostaa mainosten poisto, mutta myös toteutettavissa ilmaiseksi, kun mainostulot menevät kehittäjille - mainokset eivät ole saalistavia kuten jotkut pelit - ilmainen arkku ajastimen takana Ja mainos tuntuu vähän pahalta, mutta siinä se. Premium-valuutta on myös erittäin saavutettavissa.
Ensimmäinen negatiivinen arvosteluni katosi mystisesti, kuten myös kaikki pelin edistyminen, mutta Googlella on arvosteluhistoria. Heidän ansiokseensa kehittäjät käsittelivät päävalitukseni ja alensivat merkittävästi mainoksittoman palvelun kustannuksia. Kunnollinen peli, jossa on potentiaalia, mutta mainoksia on kaikkialla....
Aluksi näytti hyvältä, sitten BAM, tiesulku. Taso 265 on suunnilleen niin pitkälle kuin pääset, ennen kuin eksponentiaalinen vaikeuslisäys pysäyttää sinut kylmäksi äärettömällä jauhamalla, joka ei johda mihinkään.Sama tapahtuu raidhirviöiden kanssa; taso 30 on lyömätön. Saat noin 3-4 päivää "leikkiä", ennen kuin siitä tulee ajanhukkaa.
Peruskonsepti on kunnossa, oletetaan, että se on noin 4 tähteä, mutta on joitain raivostuttavia ongelmia, jotka saivat minut antamaan sille 2 tähteä. Käytät joko paljon rahaa pelissä edistyäksesi tai katsot mainoksia. Ja tässä on ongelmamme, usein on aikoja, jolloin ei näy mainosta "video ei ole valmis", joten et yksinkertaisesti voi saada bonustasi, tämä voi turhauttaa tarpeeksi nopeasti, se on kuin kerjäämistä saada ja mainostaa... Toinen Suurin ongelma on, että mainoksia ei hyväksytä, katsot niitä, odotat ajastinta, ja kun suljet sen, et saa mitään. Nämä kaksi pistettä riittävät minulle sen poistamiseen, mutta pelissä on myös tasapainoongelmia. Tässä genressä maailman nollaus on melko yleinen käsite, aloitat nollasta, mutta saat joitain muita bonuksia, jotta voit edetä pidemmälle, mutta voit nopeasti päästä siihen pisteeseen, jossa sinun täytyy tehdä useita nollauksia vain tehdäksesi vähäisen edistystä. Kaiken kaikkiaan pelissä on potentiaalia, se vaatii tasapainoilua ja mainosongelmat on korjattava kiireesti.
Hero Factory - Idle tycoon سیمولیشن hpy
Vaikuttaa hauskalta peliltä, mutta latasin sen juuri. Se vain lataa hitaasti. Sitten se kaatui. Ainoa mitä sain nähdä, oli intro.
Aika hyvä kannattaa hakea
Pelit mahtavia. Pidän sen pelaamisesta. Vanhenee nopeasti. Olen sankariliigan kärjessä 2 päivän sisällä, siellä ei ole paljon tekemistä. Olen lähettänyt sähköpostia useita kertoja ilman vastausta. Melko varmasti se on heille vain tyhjä rahankeräys. Mitään uutta ei ole lisätty vähään aikaan. 5 tähteä, jos ne lisäävät.
Asiallinen peli. Pvp on rikki. Häviät pelaajalle, jolla on vähemmän tähtiä ja huonompi varuste.
Sillä ei ole paljoa, mutta se on melko vakaa matkapuhelin käyttämättömänä. Mitä haluan matkapuhelimesta tyhjäkäynnillä, hyvä offline-palkinto. Tällä hetkellä sitä ei ole paljon, mutta he lisäsivät vain joitain juttuja, joten toivottavasti se tarkoittaa, että he työskentelevät edelleen sen parissa ja aikovat lisätä lisää.
Peli on erittäin hyvä Arvostan työtäsi sinun pitäisi tehdä joitain muita pelejä, kuten ragdoll-pelejä hyvä peli erittäin hyvä peli Ja unohdin sanoa tehdä tuhopelejä, koska lataan niitä paljon, joten rakastan hahmojasi monissa asioissa pelejä, mutta saan aina uusia asioita peleissä, mutta peli on aina hyvä, muistan pelisi aina jos poistan sen
Kivaa
Mahtava peli. Suuri arvo mainoksesta. Kuitenkin valtava virhe, kun et saa mitään offline-palkintoja, kun vaadit videon tuplaamista
Terveys on merkitystätön kehittää. Asu bonukset ei toimi juuri anteeksi. Armorin ja aseiden kehitys ei näy niin vahvasti ku muistuttava bonus ei toimi Olisi kiva jos saisi valita mitä herra käyttää areenalla Aseiden nopeus on tärkeä merkityksetön. Esim ase joka ampuu 0.4 s ei eroa mitenkään 0.9 s aseesta Oon tasolla 1380 ja mun heroilla on 1m terveys vaikka oon kehittää joiltain kaiken maksimille... Testasin kehittää trainingillä healthia 200 kertaa kertaa. Ei vaikutusta. Korjaa se
Offline-palkintoja ei hyvitetä. Riippumatta siitä, katsotko mainoksen vai painat vain vahvistusta.
Jatkuvat kovat törmäykset. Se kaatui kesken opetusohjelman, mikä esti minua ostamasta ensimmäistä kokoonpanolinjaani. Odotin todella innolla tätä peliä. Asennettu uudelleen 3 kertaa, mikä on todella optimistista. Ei koskaan toiminut.
Kiva peli
Täytyy rakastaa peliä, joka tarjoaa tehosteita, mutta ne eivät lopu koskaan tai antavat sinulle mahdollisuuden sulkea niitä. sitten kaiken sen jälkeen et saa siitä mitään palkintoja...
Melko monipuolinen peli lukuun ottamatta sitä tekijää, että se kaatuu toisinaan mainoksia käytettäessä, mikä voi olla ärsyttävää, kun yrität saada tiettyjä asioita käyntiin
On todella hauskaa pelata, pidän tavasta, että pelin alussa on jo melko helppo saavuttaa miljoona, eikä sinun tarvitse tehdä asioita itse, se on hauska peli minun kaltaisilleni aloittelijoille ja siitä on hauskaa päästä ulos opittavaa koko pelin ajan ja joskus se voi olla hämmentävää, mutta se on ok tämä on paras peli mitä olen koskaan pelannut
Hyvin toistuvia, mutta hyviä animaatioita ja taidetta Nautin siitä ehkä ensimmäisen päivän ja menetin kiinnostukseni
Mielenkiintoinen peli 👍